Мета:
1) встановити,
що потрібно людині для того, щоб стати щасливою, у чому полягає вартість і
повнота життя, як ставитися до проблем задоволення матеріальних і духовних
потреб;
2) ознайомити
учнів з біблійною історією про багатого юнака;
3) виховувати в
учнів бажання до духовного вдосконалення.
Тип
уроку: комбінований
Обладнання: Біблія
ХІД УРОКУ
1.
Організаційний момент
2.
Актуалізація опорних знань учнів
Еврістична бесіда:
Діти читають вірші, розповідають притчі. Висловлюють
власні судження про таку моральну чесноту як – вдячність.
1.
Мотивація навчально-виховного процесу
Ознайомлення учнів з біблійною історією про багатого
юнака. Розповідь учителя.
Скерована бесіда:
- Чи може зашкодити людині багатство?
- З чим приходить людина на Землю?
- Як провести межу між необхідним і надлишком?
2.
Робота над темою уроку
- Що таке матеріальний світ людини? Що таке духовний світ
людини?
- Звернемося до Біблії. МФ.19:16-23, 25-30.
(Евристична бесіда після прочитаного
тексту).
- Чому юнак відійшов від Ісуса з великою печаллю?
- Чи можна вважати багатство головною перепоною для життя
вічного? (Ні,
тільки за умови, коли людина до нього прикипає душею).
3.
Систематизація знань,умінь і навичок учнів
- Чи кожна людина має необхідність духовного
вдосконалення?
- Висловлюємо свої думки з приводу прочитаного
(1Іоанна 1:8).
4.
Домашнє завдання
Висловити власні судження щодо того, що лежить в основі духовного
вдосконалення кожної людини
Немає коментарів:
Дописати коментар